Sunday, April 8, 2012

Ini Lah Kesudahanya..

syukur atas result yang da dapat!




Aritu bercadang nak bagitau result SPM aku..tapi kalau ok je.haha.nasib la aku cukup-cukup makan je..tak teruk tak cemerlang gemilang untuk terbang ke oversea.Congrate la kepada kawan-kawan seperjuangan yang dapat straight A's aritu.Pada yang senasib dngan aku jangan la sedih2 sebab kita tak berusaha macam kawan-kawan kita wat..jadi tak adil la kalau Allah bagi kita cemerlang sedangkan usaha kita pon skit an?

Maka ini la nak bagi tau yang result aku yang aku dapat ialah 5A ,3B,1C..tak nampak macam seorang yang cemerlang pon kalau korang usha result ni..haha.memang pon sebab aku tak usaha macam orang yg nak cemerlang mase tu..menyesal pulak,isk3..tapi da tak gune lagi..haha..yang aku tensyen tu subjek Fizik aku leh dapat B plak..sebab aku yakin untuk dapat A dalam subjek ni.ngek~lagipon  trial aku Fizik ni memberangsangkan..hahaha..tapi aku tau punca Fizik ni down.sebabnye aku tengok bola malam sebelum exam Fizik tu..ngan member2 lain gak.biase la duk hostel senang terpengaruh..sakai~mase tu match
 MALAYSI VS SYRIA..dah la kalah pulak tu.tak bebaloi betoi.haha..nasib badan.takpe2 aku un da lepas SPM tu..jadi pasni fokus untuk further blajar mane2..time to make my parent proud of me:p

#p/s:kepada yang masih bersekolah,blajar la lekklok..korang bukan nak pk ape2 pon..pk blajar je.jgn da dpt result bru nak menyesal mcm aku.hahaha..

No comments:

Post a Comment