Friday, July 4, 2014

Setelah Sekian Lama

Assalamualaikum pembuka bicara,lama beno agaknya aku tak menulis dalam blog aku sendiri.Kalau retis macam Azwan Ali tu boleh la nak upah orang tolong tuliskan ye dok??

Dalam waktu senggang antara penulisan yang paling last daam blog ni dengan waktu sekarang,banyak dah bende berubah.Yang paling ketara adalah aku sekarang dah pun masuk ke alam universiti.Proud of it.Tapi tak bangge sangat,sebab masuk Universiti sekarang ni dah common sangat,tak boleh nak dibanggakan.Kebanggaan sebenar bila dah dapat ijazah nanti.Tengok la post akan datang camane.huahua...
BTW Universiti yang sanggup menerima aku adalah Universiti Malaysia Perlis.Aku amik kos Kejuruteraan Awam.Kos ni dengar macam simple sebab dah ramai tau kos ni yang deal dengan bangunan semua,tapi payah ..amat payah sebenarnya.Yelahh..korang nak ke rumah idaman korang nanti collapse.Doakan aku ea sahabat semua.End of story.

Ni laa pintu gerbang uniersiti kesayangan den..hahah..jemput masuk~

No comments:

Post a Comment